Κέρκυρα, 23 Απριλίου 2021
Α.Π.: 50
Προς: ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ
Κοινοποίηση: Δ. Ο. Ε., Συλλόγους Εκπ/κών Π. Ε. της χώρας,
Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών μαθημάτων, Π.Ε.ΣΥ.Θ
Θέμα: « Μαζικοί – μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών τώρα – Σύσταση οργανικών θέσεων για όλα τα διδακτικά αντικείμενα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης – Κάλυψη όλων των οργανικών κενών εκπαιδευτικών με μόνιμους διορισμούς».
Με αφορμή τις εξαγγελίες του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης της Ν. Δ. για διενέργεια μόνιμων διορισμών 5.250 εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια & δευτεροβάθμια εκπαίδευση στη βάση της υλοποίησης των σχεδιασμών & πολιτικών της προηγούμενης κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ επαναλαμβάνουμε, για άλλη μια φορά, τις πάγιες θέσεις του σωματείου μας για το ζήτημα, όπως έχουν ψηφιστεί από τις Γ. Σ. των μελών του συλλόγου μας και εκφράζονται από το Δ. Σ. αυτού:
Απαιτούμε – διεκδικούμε:
v Μαζικούς – μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών & μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών (συμβασιούχων) που έχουν έστω και μια μέρα σύμβαση εργασίας στο Δημόσιο Σχολείο, με βάση αποκλειστικά την προϋπηρεσία και το έτος λήψης του πτυχίου τους (κατάργηση του προσοντολογίου).
v Κατάργηση του αντεργατικού – αντιεκπαιδευτικού νόμου Κεραμέως – Ν.Δ. για προσλήψεις τριμηνιτών εκπαιδευτικών ορισμένου χρόνου που απολύονται με απόφαση των Διευθυντών Εκπαίδευσης όταν αυτός κρίνει ότι δεν καλύπτουν πλέον ανάγκες.
v Σύσταση οργανικών θέσεων για όλα τα διδακτικά αντικείμενα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στα οποία δεν έχουν συσταθεί, δηλ. εικαστικά και θεατρική Αγωγή και κάλυψη όλων των κενών οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών με μόνιμους διορισμούς.
v Μείωση της αναλογίας των μαθητών ανά εκπαιδευτικό από 25:1 στο 15:1 άμεσα (κατάργηση του νόμου Κεραμέως που αύξησε τους μαθητές ανά εκπαιδευτικό στους 25 στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση εν μέσω πανδημίας.
v Μείωση του ωραρίου των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης – εξίσωσή του – με το ωράριο των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας.
v Το ωράριο των εκπαιδευτικών των ειδικοτήτων της Π. Ε. να εξαντλείται σε μία ή το πολύ σε δύο σχολικές μονάδες το πολύ και όχι σε περισσότερες.
v Σύσταση δύο τμημάτων ένταξης (Τ.Ε.) με οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών στα 12/θέσια Δημοτικά Σχολεία της χώρας.
v Σύσταση των απαραίτητων οργανικών θέσεων Νηπιαγωγών με αναλογία 15 νήπια προς 1 νηπιαγωγό για την εφαρμογή της Δίχρονης Προσχολικής Αγωγής σε όλη την επικράτεια της χώρας στη βάση του νόμου 4521/2018 με κάλυψη των οργανικών κενών με μόνιμους διορισμούς και όχι με προσλήψεις αναπληρωτών.
Στη βάση όλων των παραπάνω θεωρούμε ότι οι εξαγγελθείσες 5.250 προσλήψεις μόνιμου προσωπικού – διορισμοί εκπαιδευτικών και στις δύο βαθμίδες της εκπαίδευσης αποτελούν κοροϊδία, αφού ήδη υπηρετούν στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση περίπου 50.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και αυτές είναι οι πραγματικές ανάγκες της Δημόσιας Εκπαίδευσης για μόνιμους διορισμούς. Κάθε προσπάθεια να κρυφτεί αυτή η τραγική κατάσταση στην οποία έχει καταδικαστεί η Δημόσια Εκπαίδευση και το Δημόσιο Σχολείο εξαιτίας των αντιλαϊκών – αντιεκπαιδευτικών πολιτικών που ακολουθούνται τα τελευταία χρόνια από όλες τις κυβερνήσεις και εφαρμόζονται με ιδιαίτερη έμφαση και επίταση από την κυβέρνηση της Ν. Δ. και την υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως αποτελεί ένα ακόμα συντριπτικό πλήγμα για το Δημόσια – δωρεάν Παιδεία, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές.
Επιπρόσθετα κάθε προσπάθεια να μεταφερθεί το κέντρο της συζήτησης, όχι στον εξαιρετικά χαμηλό αριθμό μόνιμων διορισμών, αλλά στην κατανομή αυτών των 5.250 μόνιμων διορισμών μεταξύ των δύο βαθμίδων της εκπαίδευσης ή τους διαμοιρασμού τους μεταξύ των εκπαιδευτικών των διάφορων ειδικοτήτων εξυπηρετεί αυτή τη στιγμή τα σχέδια της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ και τη λογική του «διαίρει και βασίλευε» που θέλουν να επιβάλλουν στην εκπαιδευτική κοινότητα και στα εκπαιδευτικά σωματεία.
Καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. και όλη την εκπαιδευτική κοινότητα όλοι μαζί να αγωνιστούμε και να διεκδικήσουμε το αυτονόητο που είναι ΜΑΖΙΚΟΙ – ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ με σύσταση οργανικών θέσεων για όλα τα διδακτικά αντικείμενα και ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΜΕ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου