Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΡΙΤΗ 9 ΙΟΥΝΙΟΥ 2020

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι ,

Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Κέρκυρας καλεί τα μέλη του συλλόγου μας σε αγωνιστική πανκινητοποίηση με στόχο την ανατροπή των βάναυσων αντιλαϊκών – αντιεκπαιδευτικών πολιτικών της κυβέρνησης της Ν.Δ. και του ΥΠΑΙΘ.

Συμμετέχουμε μαζικά στις κινητοποιήσεις του σωματείου μας και του κλάδου γιατί δεν αποδεχόμαστε τα σχέδια του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης της Ν. Δ.  να βάλει κάμερες στις αίθουσες και να παγιωθεί η εξ αποστάσεως επικοινωνία «εκπαίδευση». Θέλουμε να προστατεύσουμε την παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές μας, αλλά και τα προσωπικά μας δεδομένα. Η σχολική τάξη και η διδασκαλία δεν είναι ριάλιτι!

Αντιδρούμε στην ψήφιση ενός ακόμη αντιδραστικού – αντιεκπαιδευτικού πολυνομοσχεδίου που φέρνει η κυβέρνηση της Ν. Δ., συνέχεια των αντιδραστικών νόμων προηγούμενων κυβερνήσεων που τσακίζουν τα μορφωτικά και εργασιακά μας δικαιώματα.

Με το πολυνομοσχέδιο, αυξάνεται ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα σε 25 παιδιά όταν οι ίδιες οι εξελίξεις και εν μέσω πανδημίας δικαιώνουν το αίτημα για 15 παιδιά σε Νηπιαγωγείο και Α-Β Δημοτικού και 20 στις υπόλοιπες τάξεις. Κάθε άλλη ρύθμιση είναι επικίνδυνη τόσο για την υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών όσο και για τα μορφωτικά δικαιώματα.

Η αντιδραστική Τράπεζα Θεμάτων μετατρέπει το σχολείο σε μια εξοντωτική «εξεταστική αρένα» και τη ζωή του μαθητή σε λάστιχο. Έτσι οι ταξικοί φραγμοί στη μόρφωση γίνονται ακόμα πιο έντονοι, αφού η λαϊκή οικογένεια θα ματώσει οικονομικά προκειμένου να καταφέρει να μορφώσει τα παιδιά της.

Είμαστε αντίθετοι στις αντιδραστικές αλλαγές στο περιεχόμενο του Σχολείου, με την εισαγωγή του μαθήματος των Αγγλικών από το Νηπιαγωγείο, τα «εργαστήρια δεξιοτήτων», αντί να ενισχύεται η ολόπλευρη μόρφωση ώστε να μπορούν να καλλιεργηθούν οι διάφορες ικανότητες των μαθητών.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΩΡΑ μαζικούς μόνιμους διορισμούς/ μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία. Να μην παγιωθεί ο νόμος «σφαγείο» (Γαβρόγλου) των αναπληρωτών, που οδηγεί στο συνεχές κυνήγι προσόντων, που τσακίζει την προϋπηρεσία και εισάγει νέες τιμωρητικές διατάξεις.

Η «αριστεία» που επαγγέλλεται η κυβέρνηση της Ν. Δ. και η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ αφορά τους λίγους και ταξικά ευνοημένους και οδηγεί στην ακόμα μεγαλύτερη κατηγοριοποίηση μαθητών, εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων.

Το «αποκεντρωμένο» σχολείο  που διαφημίζουν (ΥΠΑΙΘ & κυβέρνηση) σημαίνει το ολοκληρωτικό πέρασμα του Δημόσιου Σχολείου στους Δήμους, δηλαδή χειροτέρευση των όρων λειτουργίας των σχολείων αλλά και των εργασιακών μας σχέσεων.

Η αντιδραστική αξιολόγηση που θεσμοθετούν θέλει τον εκπαιδευτικό να υλοποιεί όλες τις παραπάνω κατευθύνσεις! Να δουλεύει για την «αυτονομία» της σχολικής μονάδας, να ψάχνει οικονομικούς πόρους για το σχολείο, να κρίνεται από τις επιδόσεις των μαθητών και την οικονομική συνδρομή των γονιών.
Η κυβέρνηση της Ν. Δ. δεν αναλαμβάνει  την ευθύνη για την ασφαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων! Κρύβεται και δεν παίρνει κανένα μέτρο (μονιμοποίηση καθαριστριών, αναλώσιμα, κ.λπ.) βάζοντας σε κίνδυνο την υγεία μαθητών, εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους.

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΗΔΗ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ! ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ!
ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ, ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ,
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ!
Για μια ζωή αξιοβίωτη με δικαιώματα! Να καταργηθούν τώρα όλες οι Π. Ν. Π. και οι αντιλαϊκοί νόμοι που πάρθηκαν εν μέσω πανδημίας!

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ & ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ στις παραστάσεις διαμαρτυρίας,  συγκεντρώσεις και στα συλλαλητήρια γιατί εκεί είναι η δύναμή μας!

Ότι έχουμε καταφέρει το έχουμε πετύχει με τους αγώνες μας. Το αποδείξαμε με τα μαχητικά συλλαλητήρια τόσο μέσα στην πανδημία όσο και στη συνέχεια. Το αποδείξαμε με την σχεδόν καθολική άρνηση των σχολείων να τοποθετήσουν κάμερες μέσα στην τάξη.
Η απόσυρση κάποιων διατάξεων, π.χ. ηλικιακό όριο στα ΕΠΑΛ, έγιναν κάτω από τη δική μας πίεση. Κανένας εφησυχασμός!

Στο πλαίσιο αυτό το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Κέρκυρας προκηρύσσει επιπλέον τρίωρη (διευκολυντική) στάση εργασίας από 08:00 έως 10:45 (τρεις πρώτες ώρες του πρωινού κύκλου εργασίας των σχολείων και νηπιαγωγείων) επιπρόσθετα της τρίωρης στάσης εργασίας που έχει προκηρυχθεί από το Δ. Σ. της ΔΟΕ (από 10:45 έως 14:00) για την ΤΡΙΤΗ 9 Ιουνίου 2020 καθιστώντας την ημέρα αυτή ΗΜΕΡΑ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ 9 ΙΟΥΝΗ ΚΑΙ ΣΤHN ΑΠΕΡΓΙΑΚH ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣH ΣΤΙΣ 12:00 ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ


Παρασκευή 29 Μαΐου 2020

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ - ΤΡΙΤΗ, 2 ΙΟΥΝΙΟΥ, ΣΤΙΣ 11:30 π.μ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Η απόφαση της κυβέρνησης για την επαναλειτουργία των σχολείων, προκαλεί έντονο προβληματισμό και ανησυχία σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές. Βασικό ζήτημα, πέρα από τα επιστημονικά ερωτήματα για την ορθότητα ή όχι της απόφασης αυτής (πειραματισμός με τη λεγόμενη "ανοσίας της αγέλης" κ.α.), αποτελούν οι όροι και προϋποθέσεις με τις οποίες πραγματοποιείται το άνοιγμα των σχολείων.

Η πραγματικότητα είναι ελλιπές προσωπικό, με 4ωρες συμβάσεις και με συμβάσεις έργου, που δεν επαρκούν για να καλύψουν το πλήθος των σχολείων. Η μεταφορά προσωπικού, που έγινε τις προηγούμενες μέρες από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στη Δευτεροβάθμια και ξανά τώρα πίσω αποδεικνύει τις τραγικές ελλείψεις. Η μονιμοποίηση του υπάρχοντος προσωπικού και η πρόσληψη επιπλέον μόνιμου προσωπικού καθαριότητας, μακριά από συμβάσεις και εργολάβους, είναι η μόνη λύση κάλυψης των αναγκών στα σχολεία! Μέχρι τότε να γίνει άμεσα επέκταση της σύμβασης -σε ώρες και αποδοχές- όλου του προσωπικού καθαριότητας. Να μην ξεχνάμε ότι μπροστά μας είναι ο Σεπτέμβριος, που οι συνθήκες επιδημίας θα είναι οι ίδιες, μόνο που τότε θα είναι ΟΛΟΙ οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί στη θέση τους, χωρίς άδειες και υπεύθυνες δηλώσεις και οι ανάγκες θα είναι μεγαλύτερες.
Καλούμε και τους 3 Δήμους  στην περίπτωση που τη Δευτέρα, δεν υπάρχει το απαιτούμενο προσωπικό καθαριότητας στα σχολεία, να λειτουργήσει τα σχολεία, μόνο για όσες ώρες υπάρχει το προσωπικό, από τη μία μεριμνώντας για την υγιεινή και ασφάλεια των μαθητών και των εκπαιδευτικών και από την άλλη πιέζοντας την κυβέρνηση για άμεσα μέτρα και ενίσχυση των Δήμων στην αντιμετώπιση του προβλήματος.
Απαιτούμε, εδώ και τώρα:
·         Άμεση μονιμοποίηση του υπάρχοντος προσωπικού καθαριότητας και πρόσληψη του απαραίτητου μόνιμου προσωπικού για την κάλυψη των αναγκών καθαριότητας των σχολείων.
·         Επέκταση των συμβάσεων με αύξηση στις αποδοχές προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι ανάγκες των σχολείων
·         Επαγγελματικά μέσα ατομικής προστασίας σε όλο το προσωπικό καθαριότητας
Συμμετέχουμε μαζικά στη συγκέντρωσης διαμαρτυρίας των σχολικών καθαριστριών στο Μαράσλειο, την Τρίτη 2 Ιούνη στις 11:30 το πρωί. Για το λόγο προκηρύσσουμε 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας.

Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

ΔΟΕ: Πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων για συλλογική απάντηση με μη εφαρμογή της ζωντανής αναμετάδοσης των μαθημάτων από τη σχολική αίθουσα

Σε συνέχεια της απόφασης του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με αριθμό Πρωτ. 563/20-5-2020, σχετικά με τον προγραμματισμό δράσεων απέναντι στο πολυνομοσχέδιο και την τροπολογία για τη ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων από τη σχολική αίθουσα, σας αποστέλλουμε σχέδιο πρακτικού του Συλλόγου Διδασκόντων (Δημοτικών και Νηπιαγωγείων) που συντάχθηκε σε συνεργασία με τη νομική μας σύμβουλο Μ.Μ. Τσίπρα.

Επισημαίνουμε, για άλλη μια φορά, πως από την τροπολογία, την Υπουργική Απόφαση και τις σχετικές οδηγίες, προκύπτει ξεκάθαρα ότι η συμμετοχή στη διαδικασία είναι προαιρετική και όχι υποχρεωτική.

Αυτό, δεν αναιρεί το γεγονός ότι αποτελεί μεθόδευση του υπουργείου παιδείας να ρίξει την ευθύνη για την υλοποίησή της στους εκπαιδευτικούς. Ευθύνη και χρέος μας αποτελεί η προάσπιση της παιδαγωγικής σχέσης και εμπιστοσύνης μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών, η διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων όλων των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία, η διαφύλαξη της ποιότητας της διδασκαλίας στη βάση παιδαγωγικών αρχών και σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας, η θωράκιση της ψυχοσυναισθηματικής στήριξης των ευάλωτων κοινωνικά και μαθησιακά μαθητών μας με την παράλληλη αποτροπή του κινδύνου της έκθεσής τους σε πρόσωπα ξένα προς την εκπαιδευτική διαδικασία. Η απάντησή μας στις μεθοδεύσεις του υπουργείου παιδείας θα είναι αποφασιστική και Συλλογική για τη μη υλοποίηση της υπουργικής απόφασης, σε πρώτο επίπεδο, μέχρι την κατάργηση της τροπολογίας. 

Επισημάνουμε ότι το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. προκειμένου να αποτρέψει την εφαρμογή της τροπολογίας και της Υ.Α. για τη ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων από τη σχολική αίθουσα, θα θέσει σε εφαρμογή, με τον πλέον πρόσφορο τρόπο,  απεργία – αποχή για τη διαδικασία, ώστε να αποτελέσει το δυναμικό μέσο απάντησης στο Υπουργείο Παιδείας, την κατάλληλη χρονική στιγμή που θα χρειαστεί να αξιοποιηθεί.

Στη βάση αυτή το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους συναδέλφους, στις συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων που θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 28 και Παρασκευή 29 Μαΐου, να προχωρήσουν στη συλλογική λήψη αποφάσεων σύμφωνα με το σχέδιο που σας αποστέλλουμε, με τις οποίες θα δηλώνουν ότι δεν προχωρούν στην υλοποίηση της Υπουργικής Απόφασης.

Πατήστε ΕΔΩ για να το κατεβάστε σε PDF.
Σχέδιο απόφασης άρνησης ζωντανής αναμετάδοσης – δημοτικά
Σχέδιο απόφασης άρνησης ζωντανής αναμετάδοσης – νηπιαγωγεία