Το Δ.Σ του Συλλόγου πραγματοποιεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Τετάρτη
23 Οκτωβρίου 2019 στις 13:30 στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης Κέρκυρας,
για την ανάδειξη των σοβαρών τοπικών εκπαιδευτικών προβλημάτων, την ανάγκη
μόνιμων διορισμών στην εκπαίδευση, την εξίσωση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών και
μονίμων εκπαιδευτικών, την ανατροπή των πολιτικών λιτότητας και υποβάθμισης της
δημόσιας εκπαίδευσης και την έμπρακτη αναγνώριση του ρόλου και της προσφοράς
του εκπαιδευτικού, προτάσσοντας και διεκδικώντας την ικανοποίηση του συνόλου
των αιτημάτων του κλάδου μας.
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Η πολιτική επιλογή της
κάλυψης των αναγκών των σχολικών μονάδων σε
εκπαιδευτικούς, με την πρόσληψη αναπληρωτών
είναι για μια ακόμη χρονιά παρούσα. Οι
χιλιάδες αναγκαίοι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών παραμένουν ζητούμενο.
Η πραγματοποίηση των 4.500 διορισμών
στην Ειδική Αγωγή (δίχως καμία διευκρίνιση, μέχρι και σήμερα, για την κατανομή
τους) με βάση τον Ν.4589/19 τον οποίο η Δ.Ο.Ε. καταδίκασε ζητώντας την απόσυρσή
του, όπως ήταν ολοφάνερο από τις ίδιες τις διατάξεις του,
παραπέμπεται στο 2020. Όσο για τους διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών στη γενική
εκπαίδευση, η σημερινή κυβέρνηση κινείται θολά, αφού εγκαταλείπει ακόμη και τις υποσχεσιολογίες της προηγούμενης
και αρνείται (μιλώντας για ανάγκη να
προσδιοριστούν τα πραγματικά κενά) να δει την αναγκαιότητά τους που προκύπτει,
ολοφάνερα, από τις χιλιάδες προσλήψεις αναπληρωτών για την κάλυψη πάγιων
αναγκών.
Η εφαρμογή σε πλήρη έκταση της δίχρονης
υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης έχει απέναντί της την
υπονομευτική στάση της Κ.Ε.Δ.Ε. αλλά και τα τεράστια κτηριακά προβλήματα για
την αντιμετώπιση των οποίων είναι απαραίτητη η λήψη μέτρων από την κυβέρνηση
που θα πιέσουν την ΚΤ.ΥΠ. Α.Ε. να ενεργοποιηθεί σοβαρά και να ανταποκριθεί στις
υποχρεώσεις της (κάτι που μέχρι σήμερα δεν
έχει συμβεί) αλλά και τους Δήμους (ιδιαίτερα τους 40 για τους οποίους η
εφαρμογή έχει προσδιοριστεί στο σχ. έτος 2020-20121) να προχωρήσουν σε όλες τις
κινήσεις που θα δίνουν λύσεις και δε θα ορθώνουν εμπόδια.
Είναι απαραίτητο να ανατραπεί η παγίωση των αρνητικών, για τη δημόσια εκπαίδευση, ρυθμίσεων που επέβαλαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις και συνεχίζει η σημερινή, με στόχο την εξοικονόμηση προσωπικού που οδήγησε στη δημιουργία τεχνητών πλεονασμάτων σε εκπαιδευτικούς, επιβάρυνση και ελαστικοποίηση ωραρίου και εργασιακών σχέσεων (π.χ. Μαζικές συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολικών μονάδων, κατάργηση του σταθερού δασκάλου-υπεύθυνου του ολοήμερου προγράμματος στα δημοτικά, μείωση ωρών σε διδακτικά αντικείμενα χωρίς συνολική αναδιάρθρωση αναλυτικών προγραμμάτων κ.α.).
Είναι απαραίτητο να ανατραπεί η παγίωση των αρνητικών, για τη δημόσια εκπαίδευση, ρυθμίσεων που επέβαλαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις και συνεχίζει η σημερινή, με στόχο την εξοικονόμηση προσωπικού που οδήγησε στη δημιουργία τεχνητών πλεονασμάτων σε εκπαιδευτικούς, επιβάρυνση και ελαστικοποίηση ωραρίου και εργασιακών σχέσεων (π.χ. Μαζικές συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολικών μονάδων, κατάργηση του σταθερού δασκάλου-υπεύθυνου του ολοήμερου προγράμματος στα δημοτικά, μείωση ωρών σε διδακτικά αντικείμενα χωρίς συνολική αναδιάρθρωση αναλυτικών προγραμμάτων κ.α.).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου