Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2023

Καλωσόρισμα, ενημέρωση για μέντορες, κτλ

Θέμα: Μήνυμα του Δ.Σ. του Συλλόγου στους/στις συναδέλφους/ισσες

Ευχόμαστε σε όλους/ες τους/τις συναδέλφους/ισσες στα Δημοτικά σχολεία και Νηπιαγωγεία του Συλλόγου μας καλή σχολική χρονιά, υγεία και δύναμη.

Καλωσορίζουμε τους/τις νεοδιόριστους/στες και αναπληρωτές/τριες συναδέλφους που τοποθετούνται στις σχολικές μας μονάδες, με την υπόσχεση ότι θα συνεχίσουμε τον συλλογικό αγώνα για εργασιακή αξιοπρέπεια, μισθούς και συντάξεις αξιοπρέπειας, σταθερή και μόνιμη εργασία και ίσα δικαιώματα για όλους τους εκπαιδευτικούς. Σύντομα, το Δ.Σ. θα κυκλοφορήσει ανανεωμένο τον οδηγό εργασιακών δικαιωμάτων.


Για όσα επιφυλάσσει στον εκπαιδευτικό και στο δημόσιο σχολείο η πολιτική του Υπουργείου Παιδείας που έχει κηρύξει τον πόλεμο στη ζωντανή εκπαίδευση, σε ό,τι έχει απομείνει από τον δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου και τη δημοκρατία εντός του, δώσαμε με αποφασιστικότητα όλη την προηγούμενη περίοδο σημαντικές μάχες μέσα στις πιο δύσκολες συνθήκες.


Τη μάχη θα τη δώσουμε ξανά, μέσα και έξω από τις τάξεις μας! Από τις πρώτες ημέρες και αυτής της σχολικής χρονιάς καλούμαστε να βρεθούμε απέναντι στη νέα απόπειρα προώθησης της αξιολόγησης, του πολυκατακερματισμού του εκπαιδευτικού σώματος σε μια διαβαθμισμένη πολύπλοκη ιεραρχία με αξιολογητές και αξιολογούμενους: μέντορες, ενδοσχολικοί συντονιστές, εκπαιδευτικοί όμιλοι απλήρωτης εργασίας. Αλλά και την αντιπαιδαγωγική επιμήκυνση του σχολικού χρόνου σε εντελώς ακατάλληλους χώρους.


Κρατάμε στη συλλογική μας μνήμη τη στάση αλληλεγγύης και αγωνιστικής συσπείρωσης της συντριπτικής πλειοψηφίας των συναδέλφων που τις προηγούμενες σχολικές χρονιές οδήγησαν σε οδυνηρές ήττες την κα Κεραμέως, αποσόβησαν τη δρομολόγηση αρνητικών εξελίξεων και έδειξαν τη δύναμη του συλλογικού αγώνα, όπως στη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, αξιοποιώντας όλα τα μέσα (απεργία-αποχή, ενιαία κείμενα, συλλαλητήρια, ενημέρωση γονέων, πανό στα σχολεία κλπ) και τον ηρωικό αγώνα για την απόκρουση της ατομικής αξιολόγησης και την μονιμοποίηση των νεοδιόριστων.


Κρατάμε στη συλλογική μας μνήμη τον διαρκή, ανυποχώρητο αγώνα του Συλλόγου μας για την πραγματοποίηση μόνιμων διορισμών στη εκπαίδευση, για την υπεράσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών/τριών, για ασφαλή σχολεία, για την αποκατάσταση των κτιριακών αναγκών των σχολείων όλου του νομού, το κτηριακό πρόβλημα των Νηπιαγωγείων της Κεντρικής Κέρκυρας, την αποτροπή πραγματοποίησης των εξετάσεων PISA, την ίδρυση νέων ειδικών σχολείων, κτλ.


Ο Σύλλογός μας, μαζί με όλα τα μαχόμενα σωματεία της εκπαίδευσης, αλλά και των υπόλοιπων εργαζομένων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα της Κέρκυρας, θα συνεχίσει χωρίς συμβιβασμούς τον δρόμο της αγωνιστικής ανάτασης για την ανατροπή των αντιλαϊκών μέτρων και όλων των πολιτικών διαχειριστών τους. Για την ακρίβεια που στραγγίζει το εισόδημά μας, για την πανδημία, για τα ανοχύρωτα σχολεία και τα νοσοκομεία που καταρρέουν, για την αντιδημοκρατική και αυταρχική εκτροπή της Κυβέρνησης που αντιμετωπίζει όσους αντιστέκονται με τα ΜΑΤ, στήνει δίκτυα παρακολούθησης δεκάδων χιλιάδων πολιτών και αφήνει να αφανιστεί ο δασικός πλούτος της χώρας.


Ο Σύλλογός μας όπως όλα τα προηγούμενα χρόνια θα σταθεί στο πλευρό των συναδέλφων, των μαθητών μας και των γονέων τους που αυτόν τον χειμώνα η φτώχεια και η ανέχεια θα τους χτυπήσει την πόρτα!!! Η Αλληλεγγύη είναι το όπλο μας.


Σε αυτό το πλαίσιο και αναμένοντας τις επικαιροποιημένες αποφάσεις της ΔΟΕ και του Συλλόγου μας:


1. Καλούμε τους/τις Διευθυντές/ντριες και Προϊσταμένες σχολικών μονάδων να μην ορίσουν παιδαγωγικούς συμβούλους-μέντορες και ενδοσχολικούς συντονιστές. Η απεργία- αποχή που πέρυσι βοήθησε να μην προχωρήσουν θα ισχύσει και φέτος. Κείμενο από τη ΔΟΕ θα σταλεί τις επόμενες μέρες.


2. Καλούμε τους/τις συναδέλφους/ισσες να μην αποδεχτούν τον ορισμό τους ως παιδαγωγικοί σύμβουλοι-μέντορες ή ενδοσχολικοί συντονιστές. Να μην αποδεχτούν καμία συμμετοχή σε αυτό το ιεραρχικό θεσμικό πλαίσιο ατομικής αξιολόγησης είτε ως μέντορες/συντονιστές είτε ως «κατώτεροι» στην αξιολογική ιεραρχία. Να συνεχίσουν να συνεργάζονται στο πλαίσιο της δημοκρατικής παιδαγωγικής λειτουργίας του Συλλόγου Διδασκόντων σε ισότιμη και δημοκρατική βάση και με μοναδικό κριτήριο την πρόοδο των μαθητών τους.


3. Καλούμε όλους/ες τους/τις εκπαιδευτικούς να μην παρέχουν σε καμία περίπτωση διδακτικό έργο εάν δεν προσμετράται στο διδακτικό τους ωράριο ή εάν παραβιάζει το εργασιακό τους ωράριο. Παροχή διδακτικού έργου δωρεάν ή με αντάλλαγμα μόρια και «ευνοϊκή μεταχείριση» στην αξιολόγηση δεν είναι αποδεκτή σε καμία περίπτωση, πολύ περισσότερο όταν εντάσσεται σε αντιπαιδαγωγικό πλαίσιο (π.χ. εκπαιδευτικοί όμιλοι).


4. Καλούμε όλους-ες τους/τις εκπαιδευτικούς να μην καταθέσουν απολύτως τίποτε στον «ηλεκτρονικό φάκελο» της αξιολόγησης.


5. Ενημερώνουμε ότι η 92η ΓΣ της ΔΟΕ (Ιούνιος 2023) αποφάσισε ΟΜΟΦΩΝΑ την συνέχιση της απεργίας – αποχής από την ατομική αξιολόγηση και τη συνέχιση της μάχης ενάντια στην εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση όπως και την προηγούμενη χρονιά!


Με την αισιοδοξία της μακρόχρονης αγωνιστικής μας εμπειρίας και πλήρη επίγνωση της παιδαγωγικής μας ευθύνης και του κοινωνικού μας ρόλου, βαδίζουμε στον δρόμο της συλλογικότητας και του αγώνα. Σας καλούμε να βρίσκεστε σε επαφή με τον Σύλλογό μας για κάθε εργασιακό θέμα και κάθε πρόβλημα των σχολικών μονάδων.

Καλή αρχή! Με συναδελφικούς χαιρετισμούς! 


Για τις περικοπές στην παράλληλη στήριξη

Θέμα: «Όχι στην περικοπή των προσλήψεων εκπαιδευτικών Παράλληλης Στήριξης – Υπερασπιζόμαστε τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας».

Συνάδελφοι/ισσες,
      με βάση την εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ υπ’ αριθμ. πρ. 93506/Δ3 της 25 – 8 – 2023 βρίσκεται, για άλλη μια φορά, σε εξέλιξη σχέδιο περικοπών - «εξοικονόμησης» του ΥΠΑΙΘ σχετικά με τον αριθμό των προσλήψεων εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης για το σχολικό έτος 2023 – 2024. Με την συγκεκριμένη εγκύκλιο επιβεβαιώνεται και διευρύνεται η πολιτική του μοιράσματος των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης σε δυο ή και περισσότερους μαθητές εντός της ίδιας τάξης, ακυρώνοντας στην πράξη τις διαγνώσεις των ΚΕΔΑΣΥ και υποβαθμίζοντας τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών.

      Με την εγκύκλιό του αυτή  προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης το ΥΠΑΙΘ  καλεί τους Διευθυντές Εκπαίδευσης να μειώσουν τον αριθμό των κενών σε παράλληλες στηρίξεις ορίζοντας ότι: «Σε τμήμα σχολείου στο οποίο υπάρχει απόφαση έγκρισης ΠΣ – Σ για περισσότερους από έναν/μια μαθητή/-τρια, αναλαμβάνει ένας/μία εκπαιδευτικός ΕΑΕ ΠΣ – Σ συνολικά την υποστήριξή τους. Σε εξαιρετικές μόνο περιπτώσεις το ΚΕΔΑΣΥ, κατά την εισήγησή του προς τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης θα τεκμηριώνει με ειδική μνεία την αναγκαιότητα της ταυτόχρονης παρουσίας δύο (2) εκπαιδευτικών  ΠΣ – Σ στο ίδιο τμήμα σχολείου».
    Στο πλαίσιο αυτό το ΥΠΑΙΘ με προγενέστερη έγγραφη οδηγία του προς τις Διευθύνσεις Εκπ/σης της χώρας απεύθυνε «παράκληση» προς τους Διευθυντές Εκπαίδευσης: «Περαιτέρω, παρακαλείσθε να λάβετε υπόψη τις ανωτέρω διευκρινίσεις κατά την καταγραφή των λειτουργικών κενών για πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της με αριθμ. 88588/ΓΔ5/04 – 08 – 2023  εγκυκλίου. Προς τούτο, το ΟΠΣΥΔ θα είναι διαθέσιμο για την καταχώριση των σχετικών στοιχείων από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης έως και τη Δευτέρα 21/8/2023, προκειμένου στη συνέχεια οι οικείες αυτών Περιφερειακές Διευθύνσεις να ολοκληρώσουν τη σχετική διαδικασία απαρέγκλιτα μέχρι και την Πέμπτη 24/8/2023».


Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

    Η προκάτοχος του σημερινού Υπουργού Παιδείας τον Αύγουστο του 2021 με προφορική εντολή όριζε το πλαφόν των 2 εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης ανά σχολική μονάδα, προσπαθώντας ταυτόχρονα να ομαδοποιήσει και τις αντίστοιχες ανάγκες σε σχολικούς νοσηλευτές και ΕΒΠ. Τότε τα εκπαιδευτικά σωματεία και οι ενώσεις γονέων αντισταθήκαμε υπερασπιζόμενοι τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών με αναπηρία/ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
     Ο σχεδιασμός του ΥΠΑΙΘ ακολουθεί πιστά πρόγραμμα λιτότητας των μορφωτικών αναγκών των μαθητών με αναπηρία/ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στοχοποιώντας  το πιο ευαίσθητο τμήμα του μαθητικού πληθυσμού. Η αντιεκπαιδευτική κυβερνητική πολιτική θυσιάζει την εκπαιδευτική διαδικασία και τα μορφωτικά δικαιώματά τους στο βωμό των περικοπών ορίζοντας     κόφτες για προσλήψεις προσωπικού.

      Στοχεύουν να αφήσουν εκατοντάδες μαθητές/-τριες με αναπηρία/ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με ελλιπή ή και χωρίς ειδική εκπαιδευτική υποστήριξη, ενώ αντίστοιχα συνάδελφοι/-ισσες που υπηρετούν το Δημόσιο Σχολείο θα βρεθούν στην ανεργία. Η εικόνα των σχολείων θα θυμίζει «πίστα συγκρουόμενων», με τους εκπαιδευτικούς της παράλληλης στήριξης να τρέχουν πανικόβλητοι πίσω από ωράρια λάστιχο για να καλύψουν τις ανάγκες των μαθητών, διαλύοντας παράλληλα κάθε εργασιακό κεκτημένο.
    Κάθε σχολείο που έχει 3, 4, 5, 6, 7 τμήματα με παιδιά με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θα έχει ελάχιστους εκπαιδευτικούς παράλληλης να μοιράζονται στα τμήματα και στα παιδιά  αυτά, ενώ οι επιπλέον ανάγκες σε παράλληλες που θα προκύψουν μετά τη λήξη της προθεσμίας του Οκτωβρίου για νέες αιτήσεις παράλληλης, θα εξαϋλωθούν, δεν θα ληφθούν υπόψιν.

     Το ΥΠΑΙΘ πέραν όλων των άλλων δημιουργεί ισχυρές προϋποθέσεις ιδιωτικοποίησης πλευρών της εκπαίδευσης, μεταθέτοντας τις ευθύνες του στις πλάτες των οικογενειών που θα μπορούν (και φυσικά δεν θα μπορούν όλες) να προσλάβουν ιδιώτες ειδικούς βοηθούς, ανασφάλιστους σε δημόσια πλαίσια,  αποκομμένους από τον συλλογικό εκπαιδευτικό σχεδιασμό του σχολείου, αφού θα λογοδοτούν στην γονέα και όχι στον σύλλογο διδασκόντων.
Ήδη στη Διεύθυνση Π.Ε. Κέρκυρας στην Α΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών από 203 εγκεκριμένα αιτήματα από το ΚΕΔΑΣΥ (δημοτικά + νηπιαγωγεία) έστειλαν μόνο 72 προσλήψεις ΠΕ 70 και ΠΕ 60!! Κάλυψαν δηλαδή λίγο πάνω από το 1/3 των αναγκών!!!!

 
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ  «ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ  ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.

ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ
Κανένας/-μιά μαθητής/-τρια να μη θυσιαστεί.

Κανένας/-μιά εκπαιδευτικός να μην πεταχτεί στην ανεργία.
Καταγγέλλουμε το ΥΠΑΙΘ για απόκρυψη των πραγματικών κενών, για υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης και παραβίαση των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών σε νηπ/γεία και δημοτικά σχολεία με στέρηση της πλήρους παράλληλης στήριξης που έχουν εγκριθεί από τα ΚΕΔΑΣΥ.

Καλούμε την Ένωση Γονέων να αναλάβει από κοινού με τα εκπαιδευτικά σωματεία δράση – αγώνα για την αποτροπή – αναίρεση της συγκεκριμένης πολιτικής του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης.
Καλούμε το Δ. Σ. της Δ.Ο.Ε. να καταγγείλει τη διαδικασία, να καλέσει σε παράσταση διαμαρτυρίας στο ΥΠΑΙΘ.


ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
- Αύξηση των δαπανών για την παιδεία στο 15% του τακτικού προϋπολογισμού.

- Κανένα κλείσιμο – συγχώνευση σχολικής μονάδας. 20 μαθητές στο τμήμα στα δημοτικά, 15 ανά τμήμα Α΄ και Β΄ Δημοτικού και στα Νηπιαγωγεία.
- Αποκλειστικά δημόσια, δωρεάν και υποχρεωτική εκπαίδευση, επαγγελματική κατάρτιση και αποκατάσταση των ΑμΕΑ, σε σχολικές μονάδες του ΥΠΑΙΘ.

- Δημιουργία Τμημάτων Ένταξης σε κάθε σχολική μονάδα και βαθμίδα εκπαίδευσης. Δημιουργία δεύτερου Τμήματος  Ένταξης ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών κάθε σχολείου.
- Κατοχύρωση παιδαγωγικής εκπαιδευτικής κατεύθυνσης των ΚΕΔΑΣΥ άμεση στελέχωση τους, μικρότερες περιοχές ευθύνης ανά δήμο, λιγότερες διοικητικές αρμοδιότητες, κινητές μονάδες που θα επισκέπτονται  τα σχολεία  και θα στηρίζουν εκπαιδευτικούς και μαθητές. Τα ΚΕΔΑΣΥ να υλοποιούν την υποστήριξη των μαθητών με ειδικές ανάγκες μέσα στα σχολεία.

- Ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για κάθε μαθητή που χρίζει παράλληλης.
- Στελέχωση των σχολείων με ΕΒΠ, σχολικούς νοσηλευτές σύμφωνα με τις ανάγκες.

- Να πραγματοποιηθούν οι προσλήψεις σε μία φάση, πριν την έναρξη των μαθημάτων, όλων των αναπληρωτών που έχει ανάγκη η εκπαίδευση σε εκπαιδευτικούς ΕΕΠ και ΕΒΠ όλων των κλάδων και ειδικοτήτων.

Δευτέρα 31 Ιουλίου 2023

Η πρόταση του ΣΕΠΕ Κέρκυρας προς τον Δήμο Κεντρικής Κέρκυρας & Διαποντίων Νήσων για την αντιμετώπιση του προβλήματος της στέγασης των εκπαιδευτικών στο νησί.


Κύριε Πρόεδρε,

κ. Δημοτικοί Σύμβουλοι,

Ενημερωθήκαμε από σημερινά δημοσιεύματα των τοπικών ΜΜΕ ότι η δημοτική παράταξη ΛΑΣΥ εισηγείται το 7ο θέμα της Ημερήσιας Διάταξης της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου που αφορά στη «στήριξη των εκπαιδευτικών σχετικά με τα προβλήματα στέγασης που αντιμετωπίζουν».

Ως εκπαιδευτικό σωματείο, ο ΣΕΠΕ Κέρκυρας ήδη από το 2018 έχει επανειλημμένα εκθέσει την κατάσταση στο νησί σχετικά με τη στέγαση των εκπαιδευτικών και όλων των υπόλοιπων εργαζόμενων σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, ενώ το 2019 ο ΣΕΠΕ έστειλε αίτημα για το επίδομα στέγασης των εκπαιδευτικών, και κάθε χρόνο πραγματοποιεί συναντήσεις με όλους τους φορείς (Δήμους και ΠΙΝ) για την ικανοποίηση των αιτημάτων αυτών.  Ωστόσο αυτό που αντιμετωπίσαμε ως εκπαιδευτικοί φέτος, δεν έχει προηγούμενο. Περισσότεροι από πεντακόσιοι (500) συνάδελφοι, νεοδιόριστοι και αναπληρωτές την προηγούμενη σχολική χρονιά βρέθηκαν μπροστά σε μια πρωτόγνωρη κατάσταση. Ελάχιστα σπίτια παραχωρούνταν σε εκπαιδευτικούς μέχρι τον Ιούνιο και αυτά που παραχωρούνταν δίνονταν σε τιμές που έφταναν τα 400 – 450 ευρώ (κατά μέσο όρο) για μια γκαρσονιέρα 20-25 τ.μ. ή 500-600 ευρώ για ένα δίχωρο δωμάτιο.   

Μπροστά σ’αυτήν την τραγική και εξευτελιστική για τους συναδέλφους κατάσταση, παρουσιάζονταν συγκεκριμένες επιλογές. Είτε θα έπρεπε να ταξιδεύουν καθημερινά από την Ηγουμενίτσα(!), είτε να φιλοξενηθούν από συναδέλφους εκπαιδευτικούς (στον βαθμό που θα ήταν δυνατόν κάτι τέτοιο, όπου έπρεπε να στριμωχτούν τρία και τέσσερα άτομα σε έναν μικρό χώρο), είτε να πληρώνουν υπέρογκα ποσά (50-100 ευρώ) για ημερήσια διαμονή σε κάποιο δωμάτιο ή ξενοδοχείο.

Την ίδια στιγμή ο μισθός ενός νεοδιόριστου εκπαιδευτικού είναι 750 ευρώ ενώ ο μισθός ενός εκπαιδευτικού με 5-6 χρόνια προϋπηρεσίας δεν ξεπερνάει τα 870 ευρώ, ενώ παρόμοιες είναι οι δυσκολίες και για τους παλιότερους εκπαιδευτικούς που αντιμετωπίζουν, όπως όλοι μας, ένα δυσβάσταχτο κόστος διαβίωσης.

Όπως εύλογα μπορεί να καταλάβει ο καθένας δεν τίθεται πλέον ζήτημα αξιοπρεπούς διαβίωσης των εκπαιδευτικών αλλά ζήτημα επιβίωσης και φυσικά ελλοχεύει ο κίνδυνος για ακόμα μία χρονιά να παρουσιάζονται δεκάδες κενά στα σχολεία μας, καθώς οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν την Κέρκυρα ως τόπο εργασίας τους

Μπροστά λοιπόν σ αυτήν την κατάσταση και με δεδομένο ότι ο νόμος έχει αλλάξει και πλέον δεν υπάρχει ο περιορισμός των 18.000 κατοίκων και επομένως οι νησιωτικοί δήμοι “μπορούν να παρέχουν δωρεάν σίτιση και κατάλυμα διαμονής” στους υπαλλήλους (ν.5003/22),  προτείνουμε άμεσα τα εξής:

1)      Ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας & Διαποντίων Νήσων να προχωρήσει άμεσα σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, στη μίσθωση ξενοδοχείων, ξενώνων, κατοικιών για να καλυφθούν άμεσα οι ανάγκες των συναδέλφων για στέγαση και διαμονή στο νησί μας, είτε δωρεάν, είτε με την οικονομική συμμετοχή των συναδέλφων, στον βαθμό που θα είναι αυτό δυνατόν.

2)      Ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας & Διαποντίων Νήσων να αιτηθεί στο Υπουργείο Εσωτερικών να συμπεριληφθούν οι νεοδιόριστοι και μόνιμοι εκπαιδευτικοί στο δικαίωμα πρόσβασης στην επιδότηση στέγασης και σίτισης από την Τοπική Αυτοδιοίκηση.

3)      Ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας & Διαποντίων Νήσων να καταβάλει εγκαίρως το χρηματικό επίδομα στους συναδέλφους που εργάζονται στο νησί τη φετινή χρονιά αλλιώς να αξιοποιήσει άμεσα τη δυνατότητα να καταβληθεί το επίδομα με διαφορετικό τρόπο (σε είδος) είτε μέσα από σύμβαση με εστιατόριο είτε μέσα από καταβολή κουπονιών για αγορά ειδών από σούπερ μάρκετ του νησιού.

4)    Δωρεάν σίτιση ή επίδομα σίτισης για τους συναδέλφους, ιδιαίτερα για όσους δεν είναι μόνιμοι κάτοικοι. Συνεργασία των δήμων και της Περιφέρειας με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο για τη δωρεάν σίτιση όλων των εκπαιδευτικών, χωρίς τα απαράδεκτα όρια στον αριθμό των σιτιζομένων ή τις υψηλές τιμές.

4)       Επίσης, ζητάμε σε συνεννόηση με τις εφοπλιστικές εταιρείες να εξασφαλιστεί έκπτωση στα ναύλα των πλοίων και των εισιτηρίων των υπεραστικών ΚΤΕΛ κατά 50% για τη διευκόλυνση των μετακινήσεων.

5)  Να υπάρχει δυνατότητα, όσοι από τους συναδέλφους έχουν παιδιά δικά τους, εδώ στην Κέρκυρα, να μπορούν ακόμα και με εκπρόθεσμη εγγραφή σε βρεφονηπιακούς σταθμούς, να γράφουν τα παιδιά τους, ανεξάρτητα από τον χρόνο πρόσληψης. 

Παρασκευή 14 Ιουλίου 2023

Σχετικά με τις εξαγγελίες της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ για την εισαγωγή γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ στο σύστημα διορισμού – προσλήψεων των εκπαιδευτικών


 

ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ  ΣΚΕΨΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!

 

ü  ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ – ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Β΄ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

ü  ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ, ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟΥ– ΕΞΙΣΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Η κυβέρνηση της Ν.Δ. μέσα από τις γραπτές εξετάσεις του ΑΣΕΠ που ευαγγελίζεται εδώ και καιρό, αλλάζει τον τρόπο διορισμού των εκπαιδευτικών, θέτοντας ένα επιπλέον βασικό κριτήριο –κόφτη για τις/τους εκπαιδευτικούς.  Οι προεκλογικές αναφορές που πύκνωσαν μετά τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης αποδεικνύουν ότι η σύζευξη του προσοντολόγιου Γαβρόγλου με τον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ αποτελούν βασικό στόχο της επόμενης περιόδου. Με βάση τις εισηγήσεις της κυβέρνησης η «επιτυχία» στον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ θα είναι προϋπόθεση για την ένταξη στους πίνακες, ενώ στη συνέχεια θα μοριοδοτούνται και τα υπόλοιπα κριτήρια του ν. 4589/19 (προσοντολόγιο – Γαβρόγλου). Η κυβέρνηση της Ν.Δ. σήμερα, σε συνέχεια των προηγούμενων κυβερνήσεων και αξιοποιώντας την «προίκα» που της παρέδωσαν, ανατρέπει το σύστημα διορισμών, απαξιώνει πτυχία και προϋπηρεσία, εντείνει τις συνθήκες ανασφάλειας και ομηρίας, συντονίζοντας τις συνολικές αλλαγές που επιδιώκει στην εκπαίδευση ακολουθώντας τις επιταγές ΕΕ και ΟΟΣΑ.   Το δικαίωμα για εργασία μετατρέπεται και ΑΥΤΟ σε πανάκριβο εμπόρευμα.

 

Από την πλευρά μας ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ:

Δεν προσυπογράφουμε την απαξίωση των πτυχίων μας - Δεν ακυρώνουμε τα χρόνια προϋπηρεσίας μας

Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ

 

Οι συνάδελφοί μας αναπληρωτές εκπαιδευτικοί κάθε χρόνο κάνουν αγώνα δρόμου μετ’ εμποδίων (εμπόδια που αυξάνουν με γεωμετρική πρόοδο) για να μπορέσουν να εργαστούν. Από κυνηγοί χρυσοπληρωμένων προσόντων, φτάνουν στα πιο απόμακρα μέρη της χώρας ψάχνοντας δεύτερες και τρίτες δουλειές για να τα βγάζουν πέρα με τα υπέρογκα έξοδα, το ενοίκιο, την καθημερινή διαβίωση, το ρεύμα, τη μετακίνηση. Η πολιτική επιλογή της κυβέρνησης για γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ακυρώνει τις προσπάθειες και τις θυσίες τόσων χρόνων για το δικαίωμα στην εργασία. ΟΜΩΣ ο κλάδος έχει και μνήμη και εμπειρία. Οι χιλιάδες επιτυχόντες των γραπτών διαγωνισμών του 2006 και του 2008 έμειναν για χρόνια σε καθεστώς ομηρίας από όλες τις κυβερνήσεις.

Με πάνω από 50.000 κενά στην εκπαίδευση (τόσες είναι οι φετινές προσλήψεις αναπληρωτών) η κυβέρνηση ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΝΑ  ΜΗΝ  προχωρήσει σε μόνιμους διορισμούς, μιλά για «έξυπνους» τρόπους καταγραφής των κενών (χωρίς να υπολογίζουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες για μικρά τμήματα, για προσλήψεις όλων των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, την ανάγκη για ενίσχυση όλων των αντισταθμιστικών δομών)  και σκαρφίζεται νέους «κόφτες» και ανακύκλωση των πινάκων συνδυάζοντας 2 εκτρωματικούς νόμους (ΑΣΕΠ και προσοντολόγιο Γαβρόγλου) για να οδηγήσει ξανά στην απόλυση αλλά και σε νέα έξοδα προετοιμασίας για τις εξετάσεις (δίνοντας επιπλέον μπόνους σε ιδιωτικά φροντιστήρια).

Το νέο τοπίο στις προσλήψεις και τον διορισμό των εκπαιδευτικών ακολουθεί τις αντιεκπαιδευτικές αλλαγές στην εκπαίδευσή τους στα Πανεπιστήμια της χώρας, καθώς και τις αλλαγές στα αναλυτικά πολυδιαφημιζόμενα προγράμματα σπουδών, διαμορφώνοντας ένα νέο τοπίο για τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τα σχολεία γενικότερα.

Η κυβέρνηση θέλει να δώσουν εξετάσεις αυτοί που έχουν εξεταστεί με διάφορους τρόπους από τα 17 τους έτη κι έπειτα, με στόχο να εμπεδώσουν την μη σταθερή εργασία για να είναι διαρκώς εκφοβισμένοι/-ες, με συνεχή πέλεκυ πάνω από το κεφάλι τους, την ελαστικότητα της εργασίας και την απόλυση.

Η δημόσια εκπαίδευση και το πανεπιστήμιο μπαίνει σε ευθεία αμφισβήτηση! Δεν αρκεί να σπουδάσεις, δεν αρκεί να δουλεύεις χρόνια, απαιτούν τώρα να αποδείξουν οι εκπαιδευτικοί την «αξία» τους ανταγωνιζόμενοι ο ένας τον άλλο, κανιβαλίζοντας μεταξύ τους τους κόπους χρόνων και πετώντας τους στο τέλος και πάλι στην ανεργία.

Αυτοί οι εκπαιδευτικοί (αναπληρωτές) που αν δεν υπήρχαν δε θα μπορούσαν να λειτουργήσουν χιλιάδες σχολεία σε όλη τη χώρα. Αυτοί που με μεράκι, αισιοδοξία και εμπιστοσύνη στο μέλλον αυτού του τόπου, τους μαθητές μας, δίνουν τη μάχη να τους μάθουν γράμματα και να φτιάξουν ανθρώπους που θα φέρουν μια καλύτερη, δίκαιη κοινωνία κόντρα στις επιδιώξεις της κυβέρνησης μέσω των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών της που τους θέλει κατηγοριοποιημένους και ημιμαθείς.

Η κυβέρνηση αντί να διορίσει άμεσα όλους τους αναπληρωτές εκπ/κούς, ψάχνει άθλιους τρόπους, όπως ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ για το πως θα διαιωνίζει αυτή την άθλια κατάσταση της αναπλήρωσης, των χιλιάδων κενών ανοίγοντας τον δρόμο για απολύσεις. Η κυβέρνηση ψάχνει τρόπους για να διαιρεί τους εκπαιδευτικούς και αντί να είναι κάθε χρόνο όλοι στη θέση τους με μόνιμη και σταθερή δουλειά, αυτοί να παλεύουν για μια θέση στον ήλιο, κακοπληρωμένη μάλιστα, που θα αποτελεί σταγόνα στον ωκεανό με βάση τις ανάγκες των μαθητών αλλά και των ίδιων των εκπαιδευτικών.

Οι εκπαιδευτικοί όμως έχουμε μιλήσει με τον αγώνα μας, με τη στάση μας έχοντας το κεφάλι ψηλά!

ü  Δε θα επιτρέψουμε στην κυβέρνηση της ΝΔ να φέρει γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ στους διορισμούς – προσλήψεις των εκπαιδευτικών.

ü  Δε θα επιτρέψουμε να ΑΚΥΡΩΘΟΥΝ το βασικό μας πτυχίο, τα χρόνια προϋπηρεσίας στο δημόσιο σχολείο, ΟΙ ΚΟΠΟΙ ΜΑΣ για να μπορούμε να δουλέψουμε.   

ü  Απαιτούμε να αποσυρθεί οποιαδήποτε σκέψη για εισαγωγή γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ για τους διορισμούς – προσλήψεις των εκπαιδευτικών.

Δυναμώνουμε τον αγώνα με βάση τις δικές μας ανάγκες, τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας.


  • Καμία σκέψη για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
  • Κατάργηση της ελαστικής εργασίας. Κατάργηση του προσοντολογίου.
  • Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών άμεσα, μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που έχουν έστω μια σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου τα τελευταία χρόνια αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.
  • Κάτω τα χέρια από το πτυχίο και την προϋπηρεσία μας. Κατάργηση του ν. 4598/2019 και όλων των νόμων που απαξιώνουν το πτυχίο και την προϋπηρεσία μας.
  • Το πτυχίο στο κάθε επιστημονικό αντικείμενο, που θα περιλαμβάνει και την παιδαγωγική επάρκεια, να μας εξασφαλίζει το δικαίωμα για μόνιμη και σταθερή δουλειά στο αντικείμενό μας.
  • Εξίσωση δικαιωμάτων των αναπληρωτών με αυτά των μονίμων.
  • Μείωση του αριθμού μαθητών στις τάξεις, μείωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης.
  • Κάλυψη όλων των μορφωτικών αναγκών των μαθητών μας σε γενική και ειδική αγωγή, σε όλες τις ειδικότητες και σε όλα τα αντικείμενα με μόνιμους εκπαιδευτικούς.
  • Πραγματικές αυξήσεις για κάλυψη των απωλειών των μνημονίων, του τιμάριθμου και της ακρίβειας, για ζωή με αξιοπρέπεια.
  • Κανένας πρώτος καθαρός μισθός στο δημόσιο κάτω από 1000 ευρώ (για την εκπαίδευση με ανάλογη κλιμάκωση για όλες τις κατηγορίες), και αναπροσαρμογή όλων των ΜΚ με βάση το νέο κατώτατο καθαρό. Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική προαγωγή για όλους τους εκπαιδευτικούς. Καμία σύνδεση της αξιολόγησης με τον μισθό.
  • Συνεχής και αυτόματη αύξηση – αναπροσαρμογή των μισθών με βάση τον τιμάριθμο.
  • Επιστροφή 13ου και 14ου μισθών στο δημόσιο.
  • Κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης.
  • Επιστροφή του ΜΚ που παρακρατήθηκε.
  • Αφορολόγητο 12.000 ευρώ και 4.000 για κάθε παιδί.
  • 20% αυξήσεις σε όλους τους μισθούς εδώ και τώρα.

 

Το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Κέρκυρας εκφράζοντας την βούληση των μελών του σωματείου μας δηλώνει ξεκάθαρα ότι κάθε σκέψη για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ θα μας βρει σε θέσεις μάχης, σε θέση μαζικού και ανυποχώρητου αγώνα.

 

Καλούμε τα Δ.Σ. της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ να πάρουν από τώρα αγωνιστικές αποφάσεις κινητοποίησης του κλάδου σε περίπτωση που η κυβέρνηση επιχειρήσει να προχωρήσει στην υλοποίηση των σχεδίων της.

Τετάρτη 5 Ιουλίου 2023

AΠΑΝΩΤΕΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΝΑΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ! ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΔΕΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΜΑΣΤΕ!


ΑΠΑΝΩΤΕΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΝΑΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΜΑΣΤΕ!

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  7/7 11:00 στην ΔΔΕ ΠΕΙΡΑΙΑ (ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 35)

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΜΑΣ

Καταγγέλλουμε την βιομηχανία διώξεων εκπαιδευτικών και ποινικοποίησης της συνδικαλιστικής δράσης από την ΔΔΕ Πειραιά, που συνεχίζεται και κλιμακώνεται. Μετά από όλες τις διώξεις που επιχειρήθηκαν από την αρχή της χρονιάς, την τελευταία (!) ημέρα των σχολείων 7 συνάδελφοι έλαβαν τηλεφώνημα από το πειθαρχικό τμήμα της ΔΔΕ για να παρουσιαστούν και να παραλάβουν την κλήση τους. Όλοι παραπέμπονται στο Πειθαρχικό Συμβούλιο με το παράπτωμα «της αναξιοπρεπούς ή της ανάρμοστης ή ανάξιας για υπάλληλο συμπεριφοράς», που περιλαμβάνεται στον αντιδραστικό Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα:

·         Τέσσερα μέλη της ΕΛΜΕ Πειραιά (Γιώργος Καββαδίας –μέλος Δ.Σ. της ΕΛΜΕ, Ακρίτας Καλούσης-μέλος Δ.Σ. ΟΛΜΕ, Δημήτρης Μητρόπουλος, Σακιώτη Νάση) διώκονται για την συμμετοχή τους σε κινητοποίηση της ΕΛΜΕ Πειραιά ενάντια στις εξετάσεις Pisa που κατηγοριοποιούν ταξικά ακόμα περισσότερο μαθητές και σχολεία, έξω από το 1ο Γυμνάσιο Κερατσινίου. Αποτελεί συνέχεια της προκαταρκτικής ΕΔΕ που είχε ξεκινήσει με πρωτοβουλία της ΔΙΔΕ Πειραιά τον τελευταίο μήνα. Σχεδόν ένας ολόκληρος σύλλογος διδασκόντων, αυτός του 1ου Γυμνασίου Κερατσινίου κλήθηκε σε κατάθεση κατά τη διαδικασία της προκαταρκτικής ΕΔΕ, που διήρκησε πάνω από ένα μήνα, γιατί προφανώς… κάπου έπρεπε να βγάλει!

·         Δύο μέλη της ΕΛΜΕ Πειραιά (Ζήσης Γκέρτσος, Παναγιώτης Χουντής) αντιμετωπίζουν πειθαρχικά την ίδια κατηγορία, επειδή συμμετείχαν στην κινητοποίηση το 2020 για την επέτειο από την δολοφονία του 15χρονου Α. Γρηγορόπουλου (όπου και τούς συνέλαβαν μαζί με άλλους 62, με πρόφαση τις απαγορεύσεις λόγω covid-19). Ενώ η υπόθεση έχει πάει στο δικαστήριο και η δίκη παίρνει εδώ και 3 χρόνια συνεχείς αναβολές, παρατείνοντας τη δικαστική ομηρία των συναδέλφων, τώρα, ως διά μαγείας, οι συνάδελφοι παραπέμπονται και πειθαρχικά. 3 χρόνια μετά!!!

·         Ένα μέλος της ΕΛΜΕ Πειραιά (Νεκτάριος Χατζηανδρέου) πέρα από ...«ανάρμοστη συμπεριφορά» κατηγορείται και για «κακόβουλη άσκηση κριτικής των πράξεων της προϊστάμενης αρχής» γιατί σε ηλεκτρονικό του μήνυμα προς τους συναδέλφους του σχολείου του σχολίασε την εγκύκλιο του -πρώην- ΓΓ του Υπουργείου Κόπτση, μία μέρα μετά την κατάρρευση της Τράπεζας Θεμάτων κι ενώ η ΟΛΜΕ και η ΕΛΜΕ είχαν βγάλει σχετική ανακοίνωση-καταγγελία. Απαγορεύεται διά να ομιλείς!

·         Σαν να μην έφταναν όλα τα παραπάνω, ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΛΜΕ, διεξάγεται και νέα προκαταρκτική ΕΔΕ, αυτή τη φορά για το ΕΝΕΕΓΥΛ Δραπετσώνας. Σημειώνουμε πως, πρόκειται για το σχολείο εκείνο, όπου, χάρη στην παρέμβαση-κινητοποίηση της ΕΛΜΕ και της Ένωσης Γονέων Κερατσινίου-Δραπετσώνας, αποτράπηκε μετακίνηση 13 μαθητών στα Άνω Λιόσια (βλέπε και ενημερωτικό ΕΛΜΕ με αρ. Πρωτ. 99/27-6-2023).

Τα παραπάνω έρχονται να προστεθούν σε μια σειρά διώξεις που έχουν γίνει αυτή τη χρονιά στον Πειραιά αλλά και διώξεις που έχουν στηθεί το τελευταίο διάστημα σε εκπαιδευτικούς στην υπόλοιπη Αττική και σε όλη την Ελλάδα. Από παραπομπές σε Πειθαρχικό Συμβούλιο 2 Διευθυντών επειδή συμμετείχαν στη νόμιμα προκηρυγμένη απεργία-αποχή από το θεσμό των Μεντόρων-Συντονιστών, σε συνεχείς οχλήσεις σε συναδέλφους ζητώντας «διευκρινήσεις» με κάθε αφορμή, μέχρι και σε κλήση σε απολογία συναδέλφισσας από τη Δυτική Αττική, γιατί τόλμησε να ασκήσει κριτική στην δράση του Διευθυντή Δ.Ε. Πειραιά ενάντια στην ΕΛΜΕ Πειραιά. Αυτά αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί στον Πειραιά την ίδια στιγμή που ο ΔΔΕ βρίσκεται σε … εξωτερικές δουλειές κάθε φορά που η ΕΛΜΕ ή άλλοι φορείς, καλούν σε κινητοποίηση! Φυσικά διώξεις εκπαιδευτικών πραγματοποιούνται  στη ΔΙΔΕ Α’ Αθήνας και στη ΔΙΠΕ Β’ Αθήνας, αλλά και σε άλλες περιοχές.

Είναι προφανές ότι είμαστε σε μια περίοδο όπου τα σωματεία, η δράση τους και όλες οι φωνές που αντιστέκονται στη βαρβαρότητα, στοχοποιούνται από το κράτος και τους μηχανισμούς του, την κυβέρνηση και τη Διοίκηση. Αυτό συμβαίνει και στην περίπτωση της ΕΛΜΕ Πειραιά και των μελών της που έχουν στοχοποιηθεί.

Όλα αυτά αποτελούν υλοποίηση του δόγματος «νόμος και τάξη», παίρνοντας δύναμη από τις πολιτικές τρομοκρατίας και καταστολής, χτυπήματος των σωματείων, τους νόμους που χτυπάνε το δικαίωμα στην απεργία, τα δικαστήρια που βγάζουν τις απεργίες «παράνομες», τις απαγορεύσεις των διαδηλώσεων. Θέλουν να φιμώσουν και να καταστείλουν τις φωνές που αντιστέκονται στην αντεργατική-αντιλαϊκή επίθεση σε όλα τα δικαιώματά μας.

Η κυβέρνηση, το υπουργείο και τα όργανά της, όπως ο προϊστάμενος των σχολείων του Πειραιά, οξύνουν την  τρομοκρατία και την καταστολή,  την ίδια στιγμή που γιγαντώνονται εκρηκτικά τα προβλήματα της δημόσιας εκπαίδευσης (υποχρηματοδότηση, απειλές για διακοπές ρεύματος, ακατάλληλα σχολικά κτίρια, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και κατηγοριοποίηση σχολείων, εκατοντάδες κενά μέχρι και το τέλος της σχολικής χρονιάς, ομηρία νεοδιόριστων). Συγκεκριμένα:

Αντί να ασχοληθεί με τα παραπάνω, η ΔΙΔΕ κόπτεται να διοργανώσει ημερίδες με θέμα την προσφορά των Ιδιωτικών Σχολείων στην Εκπαίδευση! Και ταυτόχρονα, επιχειρεί με κάθε τρόπο να μάς κλείσει το στόμα!

Οι διώξεις δεν αφορούν μόνο τον Πειραιά, ούτε μόνο τους εκπαιδευτικούς! Τελικός τους στόχος είναι να κάμψουν κάθε προοπτική λαϊκής αντίστασης στην βαρβαρότητα που διαμορφώνουν!

Θα συνεχίσουμε τον αγώνα ενάντια στην κατηγοριοποίηση των σχολείων και μαθητών και θα αγωνιζόμαστε για το δικαίωμα όλων των παιδιών στην μόρφωση.  Δεν μας τρομοκρατεί η επιχείρηση φίμωσης των σωματείων, της συνδικαλιστικής και πολιτικής δράσης! Δεν θα μας κάνουν να σωπάσουμε! Θα συνεχίσουμε ακόμα πιο μαζικά!

Καταγγέλλουμε τις διώξεις! Δηλώνουμε την συμπαράσταση και την αλληλεγγύη μας στους συναδέλφους που διώκονται! Κινητοποιούμαστε μαζικά απαιτώντας να σταματήσει κάθε διαδικασία δίωξης!

Κάτω τα χέρια από τα σωματεία και τους συναδέλφους!

Η τρομοκρατία δε θα περάσει - του λαού η πάλη θα τη σπάσει!

Να σταματήσει τώρα κάθε δίωξη!

ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 7/7 11:00 στην ΔΔΕ ΠΕΙΡΑΙΑ (ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 35) 

Πέμπτη 8 Ιουνίου 2023

Εκδήλωση-Συζήτηση: «Η σπουδαιότητα των ζητημάτων των κτιριακών υποδομών και της ασφάλειας και θωράκισης των σχολικών χώρων ως βασική μέριμνα της πολιτείας. Ο ρόλος τους στην εκπαιδευτική πράξη».


 Διοργάνωση εκδήλωσης – συζήτησης  με θέμα:

 

«Η σπουδαιότητα των ζητημάτων των κτιριακών υποδομών και της ασφάλειας και θωράκισης των σχολικών χώρων ως βασική μέριμνα της πολιτείας. Ο ρόλος τους στην εκπαιδευτική πράξη».

           Το Δ.Σ. του ΣΕΠΕ Κέρκυρας διοργανώνει εκδήλωση - συζήτηση με θέμα: «Η σπουδαιότητα των ζητημάτων των κτιριακών υποδομών και της ασφάλειας και θωράκισης των σχολικών χώρων ως βασική μέριμνα της πολιτείας. Ο ρόλος τους στην εκπαιδευτική πράξη», την Πέμπτη 15 Ιουνίου 2023, ώρα 19.00 στο Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας.

Καλούμε όλους/όλες τους/τις εκπαιδευτικούς, τους γονείς και κηδεμόνες και τους εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης α΄ και β΄ βαθμού του νομού Κέρκυρας να παραστούν στην παρουσίαση της καταγραφής των κτιριακών υποδομών του νησιού και της διερεύνησης της σημασίας των σχολικών χώρων και των κτιριακών υποδομών, που συντελούν και αρμόζουν στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας.



Τετάρτη 31 Μαΐου 2023

Τακτική Γενική Συνέλευση


 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΣΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

ΠΕΜΠΤΗ 8 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023  ΚΑΙ ΩΡΑ 19:00

ΣΤΟ 6ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

 

Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας  ΣΑΣ  ΚΑΛΕΙ  ΣΕ  ΤΑΚΤΙΚΗ  ΓΕΝΙΚΗ  ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 8 ΙΟΥΝΙΟΥ 2023 ΚΑΙ ΩΡΑ 19:00 ΣΤΟ 6ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Κύπρου 1) ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ:

 

1.      Εκλογή Προεδρείου της Γ.Σ.

 

2.      Ενημέρωση σχετικά με την πορεία της Απεργίας-Αποχής της Ατομικής Αξιολόγησης και της στάσης μας στις τελικές συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων για την τελική αποτίμηση στην αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Επαναπροκήρυξη απεργίας-αποχής και των στάσεων εργασίας (ΑΔΕΔΥ-ΔΟΕ –Πρωτοβάθμια Σωματεία) από όλες τις αξιολογικές διαδικασίες του ν 4823/21 , αν το ΥΠΑΙΘ επιδιώξει να τις βγάλει παράνομες.

 

3.      Συζήτηση και προτάσεις για τα θέματα που μας απασχολούν μπροστά στην 92η Γ.Σ. του κλάδου στις 27-29/6/23 (εργασιακά-μισθολογικά-συλλογική σύμβαση εργασίας- αξιολόγηση-διορισμοί-ωράριο νηπιαγωγών- ασφαλιστικά-συνταξιοδοτικά-θέματα περιεχομένου της εκπαίδευσης κλπ.)

 

4.       Ψηφοφορίες

 

Συνάδελφοι/συναδέλφισσες,

στις δύσκολες για τους εργαζόμενους ημέρες που ζούμε, η συμμετοχή όλων μας στην Τακτική Γ. Σ. του συλλόγου μας είναι επιβεβλημένη για την ενημέρωση μας πάνω στα προβλήματα του κλάδου που βιώνουμε καθημερινά, για να εκφράσουμε τη γνώμη και τις θέσεις μας, για την προώθηση των λύσεών τους. Ιδιαίτερα την περίοδο αυτή που τα συνδικάτα και ο διεκδικητικός συνδικαλισμός έχουν τεθεί υπό διωγμό από την κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ, η μαζική παρουσία και η συμμετοχή των συναδέλφων στη Γ. Σ. 

 

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

 ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Δευτέρα 29 Μαΐου 2023

ΔΟΕ: Η παιδαγωγική ελευθερία στην πυρά


Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. εκφράζει τον έντονο  προβληματισμό του, θεωρώντας απαράδεκτη τη στοχοποίηση της συναδέλφου που πρόβαλε στους μαθητές της ταινία από την πλατφόρμα Cinedu η οποία σχεδιάστηκε από το Ελληνικό Κέντρου Κινηματογράφου και συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση στο πλαίσιο έργου του οποίου εταίρος είναι και το Υ.ΠΑΙ.Θ.

            Καταδικάζουμε το κυνήγι μαγισσών που έχει εξαπολυθεί από μερίδα των ΜΜΕ που συνηθίζουν να επιδίδονται σε πρακτικές ανθρωποφαγίας και στοχοποίησης εργαζόμενων ή και ολόκληρων κλάδων.

            Είναι τεράστια η ευθύνη της απελθούσης πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. που με τη στάση στοχοποίησης των εκπαιδευτικών που ακολούθησε έχει ανοίξει τον δρόμο των επιθέσεων εναντίον τους ενθαρρύνοντας ακραίες σκοταδιστικές απόψεις και στάσεις.

            Η πολιτεία οφείλει να θωρακίσει τους εκπαιδευτικούς και την εκπαιδευτική διαδικασία και παιδαγωγική ελευθερία.

            Είναι αδιανόητο, συνάδελφοι οι οποίοι λειτουργούν μέσα στο πλαίσιο που το ίδιο το Υπουργείο θέτει, χρησιμοποιώντας «παιδαγωγικά εργαλεία» που το ίδιο παρέχει με στόχο την ευαισθητοποίηση και θωράκιση των μαθητών, να γίνονται αποδέκτες εξωφρενικών επιθέσεων και να φιμώνονται με απειλές και διώξεις με το Υπουργείο να κρύβεται ενθαρρύνοντας τον σκοταδισμό.

            Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. να πάρει άμεσα θέση καλύπτοντας  πλήρως  την εκπαιδευτικό σταματώντας κάθε δίωξή της.