Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016

Ανακοίνωση προς αποκατάσταση της αλήθειας

Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας συζήτησε για το θέμα που προέκυψε από την ανακοίνωση του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών Κέρκυραςμε αφορμή την 24ωρη απεργία της Πέμπτης 15 Σεπτεμβρίου. Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι πραγματοποίησε μαζί με το ΣΕΠΕ Κέρκυρας παράσταση διαμαρτυρίας στον περιφερειακό διευθυντή εκπαίδευσης, κ. Γκούση, για την κατάσταση στην εκπαίδευση. Επίσης αναφέρεται ότι πραγματοποιήθηκε και δεύτερη παράσταση διαμαρτυρίας με θέμα τη βίαιη απώθηση του προέδρου της ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς – Ιθάκης από αστυνομικούς, με εντολή του κ. Γκούση, στα εγκαίνια του νέου σχολικού συγκροτήματος στην Κεφαλονιά. Τέλος σχολιάζεται ότι προκάλεσε εντύπωση η (δήθεν) αποχώρηση της Προέδρου του ΔΣ του ΣΕΠΕ από την παράσταση διαμαρτυρίας για το θέμα αυτό.

Οφείλουμε να διευκρινίσουμε ότι για τη συγκεκριμένη δράση τα εκλεγμένα μέλη του ΠΑΜΕ στο Δ.Σ. δεν είχαν ενημερώσει τα υπόλοιπα μέλη στη συνεδρίαση του Δ.Σ. και δεν είχε, επομένως, ληφθεί καμία απόφαση συμμετοχής του σωματείου μας. Στην προφορική ενημέρωση που έγινε στην Πρόεδρο του Συλλόγου μας λίγα λεπτά πριν την είσοδο στο γραφείο του Περιφερειακού Διευθυντή, εκείνη απάντησε ότι θα ενημερώσει και τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ. Είναι φανερό ότι οι εκλεγμένοι συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ παρακάμπτουν τις διαδικασίες στα Δ.Σ. προσπαθώντας να δημιουργήσουν αρνητικές εντυπώσεις για τις υπόλοιπες συνδικαλιστικές παρατάξεις.


Η στάση των συνδικαλιστών του ΠΑΜΕ συνιστά μια ύπουλη, διαβρωτική και άκρως επικίνδυνη γραμμή πάλης μέσα στο εργατικό - συνδικαλιστικό κίνημα, που πρέπει να απορριφθεί από τους εργαζόμενους με τον πιο αποφασιστικό τρόπο! Οι ανακρίβειες και η στοχοποίηση μελών του εργατικού κινήματος φανερώνουν την ουσιαστική έλλειψη επιχειρημάτων, αλλά και την προσπάθεια απαξίωσης κάθε άλλης δράσης που δεν ελέγχεται και χειραγωγείται από το ΠΑΜΕ.

Οι συνάδελφοι καλούνται να βγάλουν τα συμπεράσματά τους, απομονώνοντας τέτοιες πρακτικές και με συλλογικότητα, οργάνωση και αλληλεγγύη να δώσουν την μάχη για να ανατραπούν πολιτικές που αποδυναμώνουν το δημόσιο χαρακτήρα της Εκπαίδευσης.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου