Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ

Πληροφορίες: E.  Μαλαχά 6946125473

                    Γ.  Πουλιάσης   6944725246

Κέρκυρα  10/02/2014

Αρ. Πρωτ.:15

 

ΠΡΟΣ: ΜΕΛΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

 

ΚΟΙΝ. ΔΟΕ

 

 

 

ΘΕΜΑ: ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΠΟ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ

 

Συνάδελφοι – σσες

Την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου, η Σχολική Σύμβουλος της Προσχολικής Αγωγής καλεί σε παιδαγωγική συνάντηση τις νηπιαγωγούς τις Νότιας Κέρκυρας με θέμα την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

Το Δ.Σ. Του συλλόγου μας ενεργοποιεί τη στάση εργασίας που έχει ήδη κηρύξει η ΔΟΕ,την Τετάρτη 12 του Φλεβάρη 2014,  11πμ με 2μμ και καλεί τους συναδέλφους των δημοτικών σχολείων και των νηπιαγωγείων της περιοχής σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Δημοτικό Σχολείο των Αργυράδων στις 11.30πμ.

 

Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας ομόφωνα δηλώνει πως:

Την περίοδο που η κατακραυγή των μάχιμων εκπαιδευτικών κατά της προσπάθειας σπίλωσης και στοχοποίησης τους ως  μοναδικών υπευθύνων για τα προβλήματα στην Δημόσια Εκπαίδευση έχει λάβει διαστάσεις καθολικής μορφής,  

Την περίοδο που έχει κατισχύσει η κριτική αντίδραση μας απέναντι στα εργαλεία απόλυσης, μισθολογικής καθήλωσης και κατηγοριοποίησης των σχολικών μονάδων αλλά και των ίδιων των εκπαιδευτικών, που κατ΄ ευφημισμό η μνημονιακή κυβέρνηση καλεί «αξιολόγηση»,  

Την περίοδο αυτή, οι σχολικοί σύμβουλοι επέλεξαν να περάσουν στην απέναντι όχθη από όλους εμάς τους μάχιμους εργαζόμενους στα Δημοτικά Σχολεία και τα Νηπιαγωγεία.

Τα στελέχη της Εκπαίδευσης προσποιούνται  πως δεν αντιλαμβάνονται  αυτά που έχουν κατανοήσει με οδυνηρό τρόπο οι πολίτες αυτής της χώρας. Πως η εκπαιδευτική πολιτική που αποσκοπεί στην δημοσιονομική προσαρμογή της χώρας καθώς έχει χαραχθεί από τις επικυρίαρχες υπερεθνικές ελίτ, σκοπεύει στην διάλυση – αποδόμηση του δημόσιου σχολείου, στην ανασφάλεια όλων των εργαζομένων καθώς όλοι εμείς– ιδιαίτερα οι ποσοστικοποιημένοι ελλιπείς -  θα είμαστε εργαζόμενοι υπό απόλυση.

 

Οι σχολικοί σύμβουλοι διάλεξαν στρατόπεδο!

Διάλεξαν και στηρίζουν την προπαγανδιστική ρητορική της αναγκαίας αξιολόγησης. Αναγκαίο εργαλείο για ποιους άραγε;

Λησμόνησαν τόσο εύκολα, πως η ένδεια και η φτώχεια που μας έχει καταδικάσει η κυβερνητική πολιτική έκανε αδύνατη την παρουσία τους σε απομακρυσμένα σχολεία όταν τους καλούσαν οι συνάδελφοι; Τώρα πως βρίσκουν έξοδα κίνησης;

Λησμόνησαν πως τους νόμους που επικαλούνται για να μας κάμψουν την συλλογικότητα, πρώτα απ΄ όλους τους έχει η κυβερνητική πολιτική παραβιάσει καταργώντας ή αχρηστεύοντας κάθε σχετική διάταξη που λειτουργούσε υπέρ της σχολικής κοινότητας, πχ μετακίνηση εκπαιδευτικών από την οργανική τους και τοποθέτηση αναπληρωτών μέσω ΕΣΠΑ, διορισμοί στην εκπαίδευση από τον ΟΑΕΔ με πτυχία άσχετα με την θέση για την οποία προσελήφθηκαν, την προσπάθεια καταστρατήγησης του ωραρίου, την έλλειψη στελέχωσης των σχολείων, την εγκληματική παραμέληση της ειδικής αγωγής, τον αποκλεισμό χιλιάδων προνηπίων από τη δημόσια εκπαίδευση, περικοπές στις συντάξεις και το εφάπαξ, κ.α.

Συνάδελφοι – σσες ο καιρός της καλόπιστης προσέγγισης και διάθεσης απέναντι σε όσα στελέχη διάλεξαν τον ρόλο του «αξιολογητή» τελείωσε. Όσοι στηρίζουν τις αντεργατικές, αντιεκπαιδευτικές πολιτικές επιλογές της κυβέρνησης είναι ΑΠΕΝΑΝΤΙ μας! Είναι συνυπεύθυνοι για την  αβίωτη οικονομική – εργασιακή κοινωνική κατάστασή μας και για την αποδόμηση της δημόσιας παιδείας που επιχειρείται.

 

 

ΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ! ΑΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ!

 

 

 

 

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

 

 

 

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου